Advies

 

Wil je jouw bedrijf onderscheidend en herkenbaar in de markt zetten?
Kleur is een belangrijke informatiedrager en een eenvoudig middel om snel duidelijk te maken waar je als onderneming voor staat, wat je kernwaardes zijn. Succesvolle ondernemingen zoals Google, Coca-Cola, Mc Donalds en AH hebben een uitgesproken bedrijfsidentiteit met  consistent kleurgebruik.
Ik help je met het kiezen van de kleuren voor een huisstijl die bij jouw onderneming past.  Een huisstijl met een heldere boodschap die de kans op een positieve uitstraling verhoogt.  
Bewust kleurgebruik in je website, visitekaartje en andere communicatiemiddelen draagt bij aan het succes van jouw onderneming!
 
Stel jezelf de volgende vragen:
Ben je je bewust van de relatie tussen de kleurkeuzes die je maakt voor producten, huisstijl, interieur,  kleding en het succes van je onderneming?
Laten jouw website en visitekaartje zien dat je een betrouwbaar, vernieuwend, creatief, duurzaam, jong, dynamisch of gevestigd bedrijf hebt?
Heeft je werkruimte de sfeer die past bij de kernwaardes van je onderneming?
Voel je je energiek en geïnspireerd op je werkplek?
Straal je zelfvertrouwen uit omdat jouw kleding de krachtige bedrijfsidentiteit onderstreept?
 
Als je één van deze vragen met ‘nee’ beantwoordt, bel of mail mij dan voor een afspraak.
Dan gaan we samen kijken wat we hier met kleur en vormgeving aan kunnen doen.

 

Neem hiervoor contact op via het contactformulier.

 

Ik leerde Jacqueline kennen toen ik net bezig was met mijn nieuwe logo en huisstijl. Vol trots liet ik het nieuwe logo aan haar zien. “Een mooi logo” zei ze, maar ik mis jou er in. “Wat zijn jouw kernwaarden” vroeg ze vervolgens. Goed punt, daar had ik eigenlijk nooit bij stil gestaan. Uiteindelijk heb ik mijn belangrijkste kernwaarden op papier gezet en heeft Jacqueline voor mij een advies geschreven. De kleur oranje is aan het logo toegevoegd. Wat een verschil. Als je de oude en de nieuwe naast elkaar ziet, dan was de oude wel heel erg vlak. Ik krijg heel veel complimenten voor mijn logo met de nieuwe kleur erbij. Met plezier gebruik ik ook de kleuren voor het maken van handouts en checklisten. Ben je bezig met een nieuwe huisstijl, laat je dan vooral adviseren door Jacqueline. Nooit geweten dat kleur zoveel impact kan hebben. -  Ripple Effect Social Selling

Jacqueline heeft de gave om mensen bewust te maken van het belang van kleur en hoe deze in te passen zowel zakelijk als persoonlijk. Door haar advies en haar boek ‘Succesvol Ondernemen met de kracht van kleur’ heeft zij mij inzicht gegeven hoe kleur als strategisch instrument kan worden toegepast. – Projectmanager marketing Zorg & Welzijn en Gehandicaptensector

Blog

 

Kleurrijk zakendoen. Succes verzekerd en lekker!

Wil jij succesvol zaken doen en het nuttige met het aangename verenigen? Nodig opdrachtgevers of collegae uit voor een kleurrijke zakenlunch en kies de kleuren van tafel aankleding en gerechten die passen bij dat wat je tijdens de lunch wilt bespreken.

Vurig betoog? Kies voor rood!

Heb je meer lef nodig om nieuwe plannen over te brengen of wil je het vuur aanwakkeren om nieuwe uitdagingen aan te gaan? Kies voor een rood gedekte tafel of rode accessoires, eet een pittige paprika/tomatensoep, een garnalen- of krabsalade en een hartige rode bieten quiche.

Lees meer in de bestseller 'Succesvol ondernemen met de kracht van kleur' Succesvol ondernemen met de kracht van kleur


Op zoek naar een nieuwe baan? Wat trek je aan?

Gebruik bij je sollicitatie de kleur van je kleding om jouw sterke kanten te laten zien!


Hoe bepalen kleuren jouw succes?

Succesvol zijn ben je niet zomaar. Een aantal factoren bepaalt jouw mate van succes. De visuele uitstraling van jouw bedrijf is daarbij heel belangrijk. Als de kleuren van je logo overeenkomen met dat waar jij als ondernemer voor staat, dan is dat al de eerste stap.


Nieuwe trend: lenig werken met kleur

Als reactie op het ‘Nieuwe werken’ waarbij het individu centraal staat, is er nu een andere behoefte ontstaan vanuit de werkvloer zelf. Het ‘lenig werken’. KLEUR speelt daarbij een essentiële rol.