Succesvol ondernemen met de kracht van kleur

 

Succesvol ondernemen: creëer een positief beeld!

Krachtige, succesvolle ondernemingen zijn ondernemingen die zich duidelijk en herkenbaar onderscheiden. Je onderscheiden van andere aanbieders is nu essentiëler dan ooit. Het succes van jouw onderneming hangt grotendeels af van het beeld dat jouw doelgroepen van de onderneming hebben: het corporate image.

 

Hoe draagt kleur bij aan een positief beeld van jouw onderneming?

Een positief beeld is de voorwaarde voor een succesvolle onderneming en is een belangrijke pijler voor continuïteit. De zorg voor jouw corporate image is dus één van de prioriteiten. En kleur kan je daar prima bij helpen. Kleur is namelijk het eerste waarop mensen reageren en wekt bij hen reacties op die hun (aankoop)gedrag beïnvloeden. Wanneer jij bewust de kleuren gebruikt die de gewenste associaties opwekken heb je de eerste slag al gewonnen!

 

Dit boek leert je hoe je kleur kunt inzetten voor een heldere vertaling van de kernwaarden van jouw onderneming in communicatie en huisstijl.
Kleur als belangrijke informatiedrager van de bedrijfsidentiteit maakt jouw onderneming herkenbaar, betrouwbaar en vergroot de kans op positief imago en succes!

 

Boek bestellen: Succesvol ondernemen met de kracht van kleur (ISBN 9789081833714)
Je kunt het boek bestellen met behulp van het contactformulier.


Nu in Coronatijd speciaal in prijs verlaagd!
Van € 24,95 voor € 15,95 via Colour Harmony (incl. verzendkosten) 
of bol.com. 

 

Een goede aanvulling is mijn boek Persoonlijk succes met de kracht van kleur (ISBN 9789081833707) € 19,95 (incl. verzendkosten)
Hiermee geef je ook jouw persoonlijke uitstraling een positieve boost!

Voor de nieuwe huisstijl van mijn bedrijf heb ik me door dit boek laten inspireren. Een aanrader voor wie op zoek is naar een goed kleuradvies! – CEO direct marketing buro

 

Een praktisch handboek en welkom hulpmiddel bij het maken van juiste kleurkeuzes en kleurcombinaties. – Architect

 

Het boek ‘Succesvol ondernemen met de kracht van kleur’ is een goed en duidelijk informatief boek over wat men van kleur moet weten. Goede adviezen over het (zakelijk) gebruik van kleur. Zeker een aanrader om te lezen en te hebben. – Webwinkel in woon- en lifestyle artikelen

 

Het boek ‘Succesvol ondernemen met de kracht van kleur’ is een aanrader voor iedereen die geïnteresseerd is in of nieuwsgierig naar kleuren en wat ze ons vertellen. Het is een heel toegankelijk en prettig leesbaar boek met een schat aan informatie over de betekenissen van kleur en hoe je deze kunt inzetten in je onderneming. Wat ik heel prettig vind aan het boek is dat het een duidelijke opbouw heeft waardoor het makkelijk leest. Het heeft mijn kennis over kleuren vergroot en mijn interesse voor kleuren nog meer aangewakkerd. Mijn dank. – Image consultant

Blog

 

Kleurrijk zakendoen. Succes verzekerd en lekker!

Wil jij succesvol zaken doen en het nuttige met het aangename verenigen? Nodig opdrachtgevers of collegae uit voor een kleurrijke zakenlunch en kies de kleuren van tafel aankleding en gerechten die passen bij dat wat je tijdens de lunch wilt bespreken.

Vurig betoog? Kies voor rood!

Heb je meer lef nodig om nieuwe plannen over te brengen of wil je het vuur aanwakkeren om nieuwe uitdagingen aan te gaan? Kies voor een rood gedekte tafel of rode accessoires, eet een pittige paprika/tomatensoep, een garnalen- of krabsalade en een hartige rode bieten quiche.

Lees meer in de bestseller 'Succesvol ondernemen met de kracht van kleur' Succesvol ondernemen met de kracht van kleur


Op zoek naar een nieuwe baan? Wat trek je aan?

Gebruik bij je sollicitatie de kleur van je kleding om jouw sterke kanten te laten zien!


Hoe bepalen kleuren jouw succes?

Succesvol zijn ben je niet zomaar. Een aantal factoren bepaalt jouw mate van succes. De visuele uitstraling van jouw bedrijf is daarbij heel belangrijk. Als de kleuren van je logo overeenkomen met dat waar jij als ondernemer voor staat, dan is dat al de eerste stap.


Nieuwe trend: lenig werken met kleur

Als reactie op het ‘Nieuwe werken’ waarbij het individu centraal staat, is er nu een andere behoefte ontstaan vanuit de werkvloer zelf. Het ‘lenig werken’. KLEUR speelt daarbij een essentiële rol.